Thursday, July 2, 2009

My Dear - for esya

Hehe...kat atas ni nak tunjuk toys n equipments esya yang aku n hubby shop at MyDear sale kat puchong weekend lepas..me n hubby beli carseat (rm190), walker (rm40) utk letak kat umah ummi (pengasuh) coz esya ni terlampaula manjenya...ummi die gerak sket, nangis...ish 3x...so, utk memudahkan ummi, aku belikan la walker...tp xtau sejauh mana memudahkan, coz esya kalo bole nak org pegang die jek...huhu....
then, aku n hubby belikan esya toys... yg colourful lorry tu (rm25), cute sgt... ia boleh menari2 sambil menyanyi...hehe...then, anak2 le berlatih kenal bentuk....warna die pon menarik sgt... besides, btk2 asal boleh berubah jadi bentuk haiwan, cth:bentuk bulat le jadi ayam, segiempat sama jadi gajah (le rujuk pic di atas)...n kami beli musical mobile (rm20)... esya suke main2 ngan this toy...but she loves to grab the fishes...xlama lagi, rosakla...hehe.... kat bawah ni video esya main musical mobile ni...hehe...



ni lak gambo esya melayan toys nye...hehe...

n yg paling best, beli musical CD yg ada lagu kanak2 cth: ding dong bell, old mcdonald, london bridge is falling down (rm 8)...kesimpulannya, mmg berbaloi la...hehe..

p/s: aku letak harga juz utk viewer compare ngan harga kat luar, coz mmg berbaloila pi warehouse sale ni...but kene pi pagi2, banyak barang...b4 ni, aku pi petang ahad, barang pon da nk abis...huhu

No comments:

Post a Comment