Tuesday, June 2, 2009

CD

Harini ada mood utk memblog...so, banyak la cite nak tulis..hehe... ni pasal CD esya lak...ingat ms 7 bulan peknen, beli CD...mintak nasihat drpd k mai n k ros..derang cakap jimat beli CD ni...so, belila 5 helai...ms tu yg murah xde...so, dalam rm400 gakla jumlahnya.... tp bl da bersalin, tgk kekerapan esya buang air besar, rs cam xlarat nak pakai CD... rajin ke aku nak basuh?hehe...last2 rs cam nak jual balik coz xguna...beli mahal2, tp xpakai...btau hubby, die membebel...die cakap, tryla...xpe, bia die basuh...so, da wat agreement, b nak basuh... tros pakai...
tp, akhirnya, aku yg basuh sdri...hehe..xpe, sekurang2nya aku da dapat mood nak pakaikan esya CD tu... sonok gak...bukannya letih pon, mandi pepagi, aku bilas jela CD yang aku rendam tu... n bebaru ni, aku belikan esya CD yg ada gambo spongebob, monkey n hyppo...heheh...comey2...n murah jek... 3 for rm 100. n yang paling aku happy, bl aku mintak b amikkan diapersesya utk bawak ke rumah pengasuh (ummi), b cakap, pampers da habis... terlampau sonok pakaikan esya CD sampai sedar diapers da abis... aku pakaikan malam n pagi b4 p umah ummi...kat umah ummi aku xnak susahkan die, aku sediakan diapers biasa jek... so, sehari aku dapat jimat 2 diapers... from 5 diapers a day, now esya juz use only 3...heheh...if ada duit lagi, nak beli CD lagi...heheh...



ni gambo Cd esya n gambo esya pakai CD baru



comey x...hehe...

2 comments:

  1. comelnya cd dia beli kat mana?

    ReplyDelete
  2. nadnye: CD esya yg kartun beli online... sy da survey n yg paling murah kat cni http://3ascollections.blogspot.com/...tryla tgk...

    ReplyDelete