Wednesday, June 10, 2009

CONTEST AKSI MENARIK

Hari ni, dapat contest invitation from Mama_Uzma. Hm, cam berminta gak, coz kat PC aku ni, berlambak2 gambo esya tido...bebaru ni pon aku ada wat entry pasal Saat paling menenangkan (ms esya tdo)..hehe...kengkawan le lawat blog Mama_Uzma kat cni.
dalam banyak2 gambo yg aku ada, aku rs gambo ni la yang laen sket...so, let's have a look...


Nama penuh Esya: Nur Fareesya Afreeni Bt. Mohd Afzan
Umur:
6 bulan (kategori 1)
Sebab pilih pic ni: aku place gambo ni coz ni salah satu aksi menarik esya ms tido. bl da lena, esya akan buang puting dari mulut n kdg2 hisap jari die... aksi ni diambil ms esya tdo dalam buaian...esya mmg lena bl tido dalam buai ms siang, tp bl malam, she can even sleep on bed. tenangnya tgk My sleeping beauty tido...
p/s: bantal pink bawah kepala die, ki (datuk) die yg watkan...comey, tak? n tilam yang lapik buai (color hijau ungu) tu cik de (kakak hubby) yang wat..

Slogan yang dipilih:
Nyam2, bestnya hisap jari...rs cam peha ayam lak....

No comments:

Post a Comment