Tuesday, June 9, 2009

FATHER'S DAY CONTEST


contest ni bermula pd 1 June-10 June 2009
contest ni akan di tutup pukul 2pm on 10 June 2009
keputusan akn diumumkn pd 11 June 2009

Actually, 1st time masuk contest ni... mgkn betul cakap Mama Tisya, slalu gambo mak n anak je letak kat blog... so, hari ni, nak letak gambo papa n esya dalam blog ni... actually, banyak gambo nak letak, tp Mama Tisya cume bagi letak 1 gambo je utk 1 anak...so, belek punya belek, tilik punya tilik, n akhirnya aku letak gambo ni...


Hm, ni details papa n esya:
Nama papa: MOHD AFZAN B. ABD RAHMAN
Nama esya: NUR FAREESYA AFREENI BT. MOHD AFZAN
Umur Esya: 6 bulan (5 Dis 2008)

Actually aku pilih gambo ni coz aku rasa gambo ni lain dari yg lain. Bl kami keluar, papa akan dokong esya. jarang sgt letak dalam stroller, n becoz of that, esya sgt manja dengan papa. tengokla, dalam lif pon papa sempat agah n main dgn esya. dan esya slalu tersenyum n ketawa bl dok dengan papa. gambo ni diambil ms kitaorang pi reunion kat PD. n yang paling special ttg gambo ni, bl nampak puting yang tergantung tu...aku teringat, papa akan pastikan PUTING n TUALA KECIL esya akan dibawa sebagai bekalan wajib ketika keluar. peka, kan papa? finally, aku nak wish HAPPY FATHER"S DAY utk papa.. we love u very much.

Ttg sambutan father's day ni, aku belum plan ape2 lagi, tp yg pastinya hujung minggu adalah hari bersama PAPA n ESYA tersayang. Aku takkan sia-siakan setiap hari yg terluang bersama mereka.

No comments:

Post a Comment