Thursday, June 4, 2009

Esya wif her grandparents...

This whole week, aku tggl esya kat umah parents aku kat serdang, coz ummi esya balik kg, cuti... act, b4 ni pon, 5 moths esya dok ngan parents aku b4 sending her to ummi's house. but after 10 days xjumpe her grandparents, esya da xkenal...die asyik nangis jek bl parents aku ambik...sedey sgt ayah...huhu... tp bl aku start anta mggu ni, on the first day, in d evening, baru esya nak kat 'Ki' die... nasib die nak kat 'Ckisu' n 'Tok'. but on the 2nd day,esya da 'kawan' dengan ki die... bl aku balik kerja, die da tggu kat luar ngan ki...
bl tggl ngan parents aku, ape lagi... esya le pi jalan2... semalam ke PKNS bangi...sejam je tahan, pastu menjerit2 nak tido... sume orang pandang coz xpcaya jeritan yg kuat tu datang dari si kenit ni...huhu... hari ni lak parents aku bawak esya pi alamanda.. xtau ape lak dibeli utk esya...
ni topi yg parents aku beli utk esya.. tgkla, macam anak patung jadinya...hehe


No comments:

Post a Comment