Monday, August 10, 2009

Bowling

malam sabtu lepas, kelab jasmin (kat ofis aku) buat pertandingan bowling... saje nak eratkan hubungan sekerja...aku join gak...but aku daftar nama hubby coz payah if 2 2 main, sape nak jaga esya??? then, bl sampai, derang cakap ada yg xmai...so, aku gantikan org yg xmaila.... main free.....yea!yea! untung rm 15...hehe....kebetulan yg xmai tu 1 team ngan hubby, so aku le la 1 group, senang sket, bergilir take care of esya.... main punya main....then i noticed that aku memang xpandai main....huhu.... ni antara gambo sekitar pertandingan berlangsung....

ni aku dok melayan esya...die xnak menyusu, xcited tgk org main...tp bl org nak amik die, die xnak...esya...esya.... tu org amik gambo, masam jek...hubby lupa bawak kamera sendiri....


kol 1030, pas game, aku pon balik...coz rs xde ape yg menang....
but then, on the next day, i have told that aku pon menang gak.... nak tau ape????
JUARA LONGKANG....hahaha....aku da agak da.....huhu...nasib balik awal, kalo x, malu gak....hehe....

but pasni, aku rs aku tau ape aku n hubby akan wat if ada ms lapang.....MAIN BOWLING lagi.....hehehe...lenkali xnak dah dapat juara LONGKANG, but jura betol2...hehe....

p/s: gambo2 ni cam aku lak terlebih xcited coz esya masam jek...org len amik gambo, tu die xsenyum...huhu

1 comment: