Thursday, August 6, 2009

Kenduri doa Selamat...

Sabtu lepas, kol 11 pagi, aku, esya n hubby ke rumah kak haslina di bangi.... die wat kenduri sempena menyambut kelahiran ke 3,2,1 anak2nya.... kami mai awal, so xramai sgt org...aku da janji ngan byt nak p same2... kol 230 ada bacaan doa selamat...tp coz aku datang awal, xjoinla... lagipun, hubby beria2 nak deco rumah.....coz selasa sebelumnya, aku n hubby amik cuti, ke nilai 3 utk beli sedikit perabot n hiasan sempena nak sambut raye...hehe...(pose pon lom lagi...)...
kat bawah ni antara gambo2 kat umah k has...sket jek...

Byt, aku n esya

Byt n esya

Byt, kak has n aku....

Thanks, k has for the invitation...meriah tol sambutan....k has ni sgt fanatik ttg breastfeed...die memperjuangkan utk kami dapat bilik laktasi utk pam susu di ofis...mmmuahhhhh, k has....

No comments:

Post a Comment