Wednesday, August 26, 2009

My 2nd Anniversary

actually, cite ni da basi da, but still nak cite gakla... hehe... 18.08.09...genap 2 tahun usia pernikahan aku n hubby. walau banyak dugaan yang datang, alhamdulillah, kami masih berupaya tempuh bersama...time kasih, b... ney really appreciate everything that u have done for me n esya.... sgt beruntung dapat kongsi sume dgn b.

anyway, tahun ni kami xke mane2.... coz skang aku tgh sibuk PAT...hubby pon payah nak cuti... seminggu b4 anniversary, aku p kedai beli hadiah...yg aku nampak cume jam jek, coz jam hubby baru je rosak - jatuh... n on that day, hubby terkejut sgt bl nampak hadiah kat dalam lemari die...hehe...suprise....hubby xnak bukak laie coz die cakap die xbelikan lagi aku present, but aku cakap aku nak die pakai benda tu on our anniversary day...

then, balik malam tu, hubby ajak p pasar tani, beli barang makanan...bl aku masuk jek dalam kete, aku nampak present dalam kete hubby.... terharunya...thanks, b....sgt2 suka....

layan jela gambo kenangan wedding aku n gambo present aku n hubby...harap hubungan kita kekal dunia akhirat....


but aku xpakai lagi wallet ni... coz wallet yg hubby bagi dr thailand dulu pon ok laie...aku cakap kat hubby, nak pakai raye nnt...xsabo, but sayang gak kat wallet lagi 1 ...aku ni jenis bukan yg suka tukar2 wallet..nnt ada jek yg tertinggal...so, guna 1 1 ...but i will keep it nicely,k....hubby....luv u...

No comments:

Post a Comment